Loonadministratie Rotterdam en Capelle

Loonadministratie RotterdamAl langer dan 30 jaar ontzorgen wij van administratiekantoor Visser & van Eck wat betreft de loonadministratie Rotterdam en wijde omgeving. Als zeer ervaren administratiekantoor hebben wij alle benodigde kennis en ervaring in huis om de loonadministratie van het Rotterdamse bedrijfsleven tot in de puntjes te verzorgen.
Of u nu een startende ondernemer of een gevestigd bedrijf bent, met onze expertise bent u verzekerd van een snelle, goed gedocumenteerde loonadministratie. Alle loonstroken, jaaropgaven en overige bescheiden worden toegezonden via e-mail, waardoor de werkgever makkelijk een eigen elektronisch dossier op kan bouwen van de loonadministratie. De cliënt kan de loonstroken doormailen naar de werknemers, of wij doen dat rechtstreeks. De loonstroken en jaaropgaven kunnen wij ook aan de werknemers verstrekken via een speciale app.
Bij het elektronisch ter beschikking stellen van gegevens werken wij conform de vanuit de EU opgelegde richtlijnen i.v.m. de privacywetgeving (Algemene verordening gegevensbescherming).
Papier is in principe dus overbodig geworden, maar alles ontvangen via de post is uiteraard ook nog steeds mogelijk, als daar prijs op gesteld wordt.

Het is ook goed te weten, dat veel van de maatregelen die bedoeld zijn om de loonkosten van bepaalde groepen werknemers te verminderen zijn gekoppeld aan de gevoerde loonadministratie.
Tot en met 2017 liepen deze subsidies vooral via de aangifte loonheffing, en wel in de vorm van afdrachtsverminderingen. De werkgever (of zijn loonadministratiekantoor) moesten deze subsidies dus wel zelf goed verwerken in de loonadministratie. Sinds 2017 en 2018 worden de subsidies door de Belastingdienst na afloop van het jaar uitbetaald als gevolg van de invoering van de Wet tegemoetkomingen loondomein.
Menig salarisadministrateur kende de mogelijkheden van de afdrachtsverminderingen niet (goed genoeg). Hierdoor bleven onnodig subsidiemogelijkheden liggen. De kans dat subsidiemogelijkheden onbenut blijven is door de nieuwe regeling gelukkig wel kleiner geworden, maar door een verkeerde inrichting van de loonadministratie kan de werkgever nog steeds wel geld mislopen.
Daarom kunt u het beste een deskundige op uw loonadministratie zetten. Zo weet u zeker dat het goed gebeurt en u weet zeker dat u geen loonkostenvoordelen mis loopt.

Naast het uitbesteden van de loonadministratie kunnen Capelle a/d IJssel en Rotterdam en wijde omgeving ook bij ons administratiekantoor terecht voor andere financiële en fiscale zaken. Zo bieden wij hulp voor startende ondernemers, maar kunnen wij u bijvoorbeeld tevens adviseren op fiscaal gebied, of voor u de jaarrekening opstellen. Door klein te blijven heeft Visser & van Eck bewust gekozen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Hierdoor bent u bij ons geen nummer maar hebt u een persoonlijk adviseur die altijd bereikbaar is. Bent u ook toe aan een zorgeloze loonadministratie Rotterdam, Capelle, of waar u dan ook gevestigd bent? Neem dan vandaag nog contact met ons op via 010-4514355 of e-mail: info@visservaneck.nl.
Of maak gebruik van ons Contactformulier.

Informatie

Meer weten over ons totale dienstenpakket?
Meer lezen over ons?

 


andere onderwerpen:
| controle administratie | administratieve achterstanden wegwerken | opzetten administratie |
| administrateur rotterdam | administratie uitbesteden | financiële administratie | verwerken administratie |
| salarisadministratie rotterdam | boekhoudkantoor rotterdam | beoordeling dienstbetrekking |
| salarisadministratie capelle | verklaring arbeidsrelatie | factuureisen | werkkostenregeling | sitemap |